Inte galoppombyten, eller?

När jag ändå håller på så kan jag ju berätta att tränade lite galoppombyten idag med! Och vips som det var så var han minst lika duktig :) Så gjorde väl samma sak idag som igår, förutom i traven så försökte jag fixa till honom lite så att han han ryggen lite mer och sätter bakbenen mer under sig, kändes som att det funkade faktiskt! Snuttegull :) Han blev även skodd idag! Skönt faktiskt :)
Och i morgon så kommer joy med en transport och hämtar tarzan. Lite sorgligt faktiskt. kommer sakna honom. Det  är tur att Joy köpte honom iaf.
vafan joy :( Sluta din lilla hacker!    
ALDRIG! VET ATT DU ÄSLAKR MIG CARIIN ♥
glöm inte joyfylking.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0