Så säger vi hejdå ..

Kakan flyttar den tredje Juli, kommer att sakna henne, men hon bor ju inte så långt bort! :)
Och Indiana flyttar den sista Juni, till Enköping tror jag det var :) Men då är det bara fodervärd! Så mormor har gett mig jobb om att rida dessa två varje dag nu nästa vecka :) Jag kommer sakna dem så enormt, men får tänka positivt att de kommer verkligen inte att gå dag in och dag ut i en hage, och då blir speciellt Indiana glad, och även kakan när man kommer överens med henne :) Och så till lilla Niobe så har ägaren till henne (Ja, min mormor har varit fodervärd till Niobe, och Nike, som nu inte finns då, sedan 14 år tillbaka) sagt att hon kan "skicka" över en annan gamling till Niobe så hon inte blir ensam :D Så det kommer att gå två små skruttar där igen :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0