Tisdag

Som sagt så ska jag rida kakan och Indiana innan de flyttar, och oj så glada de är över att bli ridna :> Båda två kommer till en och nästan tigger om att bli intagen, haha :) Men kakan har bytt temperament med Indiana, så hon lunkar på som om hon vore 20 bast nästan, nej men jätte mysig! Förutom när vi travat och galopperat lite, fick mig minsann två bockningar! Men det gör hon inte för att få av mig :) Tror jag .. Menmen! Efter det så fick jag sitta på korta tyglar för då steppade hon, men efter kanske 10-20 meter så lugnade hon ner sig :)
Och Indiana tog jag e kort tur på kanske 20 min, just för hettans skull och hon är ju verkligen ur kondition, men hon är glad ändå! Helst vill hon bara trava hela tiden xD
Så på Torsdag morgon, (Klockan typ 7 8(() så ska jag hjälpa mormor att lasta henne, för mormor vill se hur hon får det så skjutsar hon henne ändå .. Och för att hon vill lasta så tidigt innan värmen kommer. Bara för att min mormor går upp vid typ sådär 5-6 tiden gör inte jag det .... Men vad gör man inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0